Friday, September 23, 2011

09.23 - Egy hónap


Nem semmi!

31 nap telt el azóta, hogy eljöttem Magyaroszágról, fizikailag otthagytam a családomat, a barátnőmet, a barátaimat, az ismerőseimet. Mindent, ami eddig a hazámként hozzám tartozott! Átmenetileg otthagytam, hogy fejlődjek, tanuljak és mikor vissza megyek, akkor többet tudjak majd visszaadni, mint ha otthon lettem volna ezalatt! (Ez a terv! Remélem, így is lesz! Amit tudok, meg fogok tenni!)

Tudjátok, hogy mindannyian hiányoztok! Remélem, hogy én is hiányzom:)

Néhány szám az elmúlt egy hónapból:

- 6 tucat tojás
- 5 gallon tej
- 8 sör
- 1 dl vodka
- 3 csomag virsli
- rengeteg kenyér
- 1 ID
- 1 SSN
- 80 munkaóra
- 1 segítőkész lakótárs

- 1 kedves freshwoman HABLer
- 2 kedves senior HABLer women
- 1 best chief
- 1 lézer nyomtató
- 1 blackberry
- 1 horgászbot
- 16 fogott hal
- 4 tantárgy
- 200 tanulással töltött óra
- 1 óceánlátogatás
- rengeteg élmény
- 823 blogmegtekintés

Nagyon örülök, hogy ennyien érdeklődtök utánam! Eddig minden nap írtam, ez az intenzitás csökkenni fog. Heti egy bejegyzésre. Ez viszont hosszú lesz, és angolul. Lehet, hogy lesznek benne hibák, de azok azért vannak, hogy tanuljak belőlük:D:D

Nagyon szívesen skypolok bárkivel! Skypecímem: bencerdelyi
Írjatok, hogy miről olvasnátok szívesen! (Ma előfizettem két magazinra: Entrepreneur és Field and Stream, lehet, hogy majd ezekről is írok!) Annyi féle dologról lehetne írni! Itt annyi minden más! Ha valakit érdekel, hogy milyenek a feketék, akkor kérdezze meg! Ha valaki a használtautópiacról kérdezne, tegye! Ha valaki a tőzsdéről, ám legyen! Minél több dologra kérdeztek rá, annál jobban tágul a figyelmem, hogy hol is élek!
Ha nem kérdeztek az sem baj:(

Nagyon jó itt lenni! Nagyon király ez a program! Semmikor sem késő belevágni! Én örülök, hogy megtettem!

Sziasztok! I'll be back!:D See you soon!

No comments:

Post a Comment