Friday, September 16, 2011

09.15 - nagyon hosszú nap

Mivel előző este sikerült jót ennem, innom, így elmaradtam az előző napra maradt teendőimmel, munkáimmal Chrisnek is meg magamnak is. Na, csütörtökön utolértem magamat!
5kor kelés, 8ig megcsináltam a munkát, aztán jöhetett a maratoni marketingnap.
Elolvasni 2 chaptert, megoldani egy egyórás tesztet, elolvasni az első marketing esetet és nekiállni megoldani. Délután 5ig ültem a gép előtt és tanultam. Jó persze 3 óra így is elment belőle másra (fiziológiai igények kielégítésére), de nagyon elfáradt az agyam mire menni kellett órára. De elkészült a megoldás! Nagyon speckó megoldási formája van a tanárnak. Egy egyoldalas ppt dián kell levezetni mindent! Az a kihívás, hogy minden legyen benne egy diában!
Kinyomtattam a caset, aztán átmentem Ildihez egy 20 percre, hogy lássak embert, meg kicsit kimozduljak a szobámból. A 20 perc alatt elkezdett esni az eső, szuper. Persze csak pulóvert vittem, annyira hideg nem lesz. A shuttlre fél órát vártam a megállóban, mert a sötétkék sofőr kicsit szórakozottan dolgozik. Ő sem szívinfarktusban fog meghalni, hacsak egy dühös utas halálra nem ijeszti! Én már az voltam, mikor felszálltam, mert sikerült hála neki 10 percet késnem annak a tanárnak az órájáról, akiéről cseppet sem akarna késni senki!!
Az óra az eset megoldásával telt. Elég jól sikerült szerintem. Soha rosszabbat. ÉS! Aminek nagyon örülök, hogy megtört a jég, és 2x is felszólaltam órán! Jót mondtam! És meg is jegyezte a nevemet. BENCI vagy BENSZI. A marketingen ez lett a nevem. Jepp.
Visszafelé sz*rrá fagytam. 30 percet vártam a 15fokban egy vékony pullóverben. A securitisek is kérdezték, hogy nem fázom-e. Mondtam nem, mi ahol én lakom így bírjuk a hideget! A nagy sz*rt, teljesen belémfagyott minden a félórás várakozásban. A buszon a kedvenc sötétkék sofőröm volt, aki most kivátelesen mielőtt hazamentünk volna, még tett egy kis kitérőt, mindezt a két sötétkék utas miatt. Nagyon hirtelen összebratyiztak. De legalább a légkondi nem ment!
A marketingnek nagyon örülök! Meg annak is, hogy nullára hoztam magamat. Most megint jöhet a hétvégi szokásos lemaradás:D
Lesz program hétvégére!

No comments:

Post a Comment