Saturday, September 10, 2011

09.08 - marketing

Nem semmi tárgy itt a marketing! Kotler-Keller könyvéből tanulunk. A második órára 4 féle házit kaptunk:
- első három chaptert el kell olvasni
- ebből egy óra alatt 25 kérdéses tesztet írni
- elolvasni egy New York Times-os cikket/esettanulmányt (spanyolokat megcélzó kaszinóról szólt, Buffalo Bill néven fut a hely és hatalmas story lett belőle, Las Vegas meg csak szenved a válság miatt) - és feldolgozni szóban
- egy másik anyagot elolvasni (Financial Aspects of the Marketing Strategy) - 4 feladatot kidolgozni, leadni óra elején
Az egész csütörtöki napomat elvette, hogy rendesen felkészüljek rá. Nagyon furcsa érzés volt újra tanulni és házifeladatot írni!
Meg persze terveztem a logót!
Este mentem órára, vittem a kis házimat és figyeltem erősen. Lett egy csapattársam, akit a tanár osztott mellém, mert senkit nem ismertem. A csoport 3/4-e így lett random módon beosztva. Ez a csaj olyan, hogy ha eddig nem voltak hallásproblémáid, akkor mellette lesznek. Olyan mélyen fel tudja karcolni a dobhártyádat az érces hangjával, hogy az egy beirdalt hal bőréhez fog hasonlítani. De jó lesz vele dolgozni, mert nem egy kínai diákot kaptam, aki kb. egyáltalán nem tud angolul (nincs semmi bajom a kínaiakkal, sőt tök jóban vagyok a kínai csoporttársaimmal, csak tényleg nem beszélnek jól, na) Ez a csaj tud angolul. Közös feladatunk egy közepes amerikai céghez ellátogatni és feldolgozni a marketing stratégiáját, majd prezentálni azt. Challenge!
Szinte egész órán a feladatokat oldottuk meg. Nekem mind jó lett. (számolásban nem akkora ászok az amerikaiak, pedig nem voltak nehezek a feladatok) Én leginkább azt tanultam, hogy hogyan kell bemutatni matematikai példák megoldását angolul.
Jó volt!
Utána az volt a terv, hogy a nemzetközi diákokkal elmegyünk egy beülős helyre. De ez elmaradt, mert nem volt nyitva olyan hely, ahol enni és inni is lehetett volna. Én csak enni akartam, mások meg csak inni. Én fáradt is voltam, másnap meg üzleti ebéd, meg reggel egy skype tárgyalás várt rám. "I would say, postpone this event to the next week, lets say wednesday." És végül ez történt.


No comments:

Post a Comment