Friday, September 23, 2011

09.23 - horgászás!


Pábádábámm!!!
Reggel eltökéltem, hogy ma horgászni fogok menni! Kinéztem esőre állt. Nem érdekel!
Felmentem a takemefishing.com-ra és megvettem 28$-ért az inland fishing licenset és előfizettem 8$-ért a wildlife magazinra egy évre. Kinyomtattam az engedélyt, felöltöztem, haraptam egy kis kenyeret, horgászboto bekészítettem. A kinti hamutartók alól a kis műanyagdobozomba gyűjtöttem gilisztát és elindultam horgászni!!!!
Kipakolás (2 másodperc - táska ledob), csalizás (1 perc - giliszta feltűz), bedobás (

3 másodperc), várakozás (10 másodperc), kapás (2 mp), bevágás => első ame

rikai halam!!!!

Egy NAPHAL!! Sosem örültem még ennyire ennek az utálatos állatnak:D:D







Horgászom Amerikában!

Ezután őrületesen elkezdett esni az eső, de nem érdekelt, horgászom! 4 órán keresztül áztam, és ejtettem 16 darab halat! 6 darabot hazahoztam. 4 pisztrángsügért és két normál sügért.
Fogtam még ugye naphalat és valamilyen durbincsot és még egy fajta sügért.

(Át kell tanulmányoznom, hogy melyik angol név mellé milyen hal társul.
Egy spori is kint volt még, ő nem fogott semmit, és aztán el is ment.
Itthon leveztkőzni, száraz ruhát felvenni, és pucolni a halat. Ez volt a program. Megpucoltam, Ilditől kértem lisztet és paprikát, megsütöttem őket, sütöttem mellé hasábburgonyát és tádámm:

Innentől nem fogok soha többet halat vásárolni! Cél, hogy minden héten legalább egyszer egyek halat!
Nagyon finom volt mindegyik! Király nap volt a mai! Méltó ünneplése annak, hogy egy hónapja itt vagyok!!

No comments:

Post a Comment