Monday, September 5, 2011

09.04 - Goodwill

Ahogy felkeltem máris csöngött a telefon. Szasza volt az, mondta, hogy 12-kor indulnak ruhaboltba, ha gondolom menjek. Miért ne?!
Kicsit késve elindultunk. A wallmartba és a shopriteba is beugrottam. Andrásnak megittam a narancslevét, azt kellett gyorsan pótolnom még mielőtt hazajön. Ami ma hajnal kettőkor meg is történt, szóval még időben voltam:D
Aztán átmentünk a Goodwillba, ahol vettem egy GAP inget, egy Ralph Lauren inget, egy Lacost és egy Aberkrombie pólót. 17$. Nagyon király cuccok. Ide még vissza fogok térni.
Délután nekiálltam tanulni. De előtte főztem, megebédeltem és kicsit rá is pihentem a tanulásra, így 6-kor már neki is kezdtem. Business Comra megírtam az executive biographymat, szerintem nagyon jó lett, elégedett vagyok vele. Elolvastam a kötelező fejezeteket is. Majd mégtöbb mosatlant csináltam. Ma már muszáj leszek mosogatni, mert nincs miből enni, ráadásul hajnalban ugye megjött András, és gondolom, hogy majd ő is akar táplálkozni. Este kiköltöztem a nappaliba matracostól és onnan néztem a tévét. A fast and furious xedik rész ment benne.
Mai teendők: rengeteg tanulás. A blogbejegyzés sem lesz valami izgalmas:)
Viszont raktam fel képeket az óceános poszthoz és a mosásoshoz is!

No comments:

Post a Comment