Wednesday, September 21, 2011

09.19 - alakformálás:)

Kicsit lemaradtam, mert alig lehet követni, hogy mi történik velünk!
Hétfőn nagyon készültem, hogy elmenjek az IDmért, de kiderült, hogy nem lehet bemenni érte, mert hétfőn persze nem dolgoznak! Juhé.
Már nem nagyon emlékszem, hogy mivel ütöttem el az időt, de hamar eljött az este. Jaa, tudom már! Képeket csináltunk magunkról az új quinnipiaces HABLös repianyaghoz. Ron a profi fényképész már két hete elérhetetlen, így gondoltam egyet, és felhívtam Ildit, hogy tudnánk-e képeket csinálni, mert akkor ő is pikpakk elkészülni a brossúrával. Találkoztunk is kora délután. (Ja, ismét eszembe jutott, hogy hol voltam. Fel kellett mennem a kampuszra, mert jött csomagom. Azt hittem, hogy a várva várt webkamera lesz, de csak az aksi jött meg a laptophoz.)
Én csak felül vágtam magam puccba, alul maradt a farmer, meg a papucs. Ildinek ez nem ment volna olyan könnyen:D Bár a csajok mindig tudnak meglepetést okozni az öltözködésben, nekem főleg. Vicces volt, mert pont rossz helyről sütött a nap, aztán egy-egy állólámpával megszerkesztettük a világítóstúdiót és jöttek a képek. Csináltunk bent is és kint is képeket, egyik másik odalról is, közelit, távolabbit, komolyat, mosolygósat, vicsorítósat, minden félét.
És elkészült a borssúrába való kép is mind a kettőnknek. Decemberben majd meglátjátok, vagy még hamarabb, amikor megy majd Chris.
Nade lényeg a lényeg, hogy este pedig elmentünk egy fenszi étterembe, ahol olyan volt a parkoló, hogy a kulcsot kellett csak odaadnod és beálltak a helyére, és amikor mentél el hozták a kocsit. Nem volt gyenge:) Minden hábölös ment, Chris, volt még két emberke az egyetemről és a két sztárvendégünk. Egy kinti magyar hölgy érdeklődött a program iránt, szeretett volna többet megtudni róla. Nagyon kedves nő volt. Tiszta amerikai, de mégis magyar, fhantasztikus:D Jót cseverésztünk, és inkább jól laktam:D Kellemes két órát töltöttünk el együtt. Megtisztleve éreztem magam, hogy ilyen helyen lehettem.
Ismét a kajára lyukadok ki, de efölött nem sikolhatok el (does it make sense? is it correct?):D
1. kedvcsináló (narancsos sör, sült tésztagolyó mellé)
2. PH kiegyenlítő (puha, ropogós, friss barna házikenyér - igazi köpült vajjal)
3. előétel 4 féle
- rákos-rukkolás saláta
- crabcookie (rákból kis fasirtgombóc, hajdina csírasalátával)
- tigrismogyorós padlizsánkrémes maszala ágyon tintahalfalatok
- a séf specialitásaként shrimp máshogy - minden nagyon finom volt, és az összes tengeri herkenytű ízletes volt teljes mélységéig
4. főétel
nekem egy gyönyörő 1 poundos mediumra sütött steak volt áfonyaöntettel és valami zöldség salátával, nagyon leveles valami volt, kis savanyúubrokás és kitudjamégmilyen fűszerekkel készült majonézzel és hasábkrumpliszilánkocskák
5. desszert
sorbet (na ez nem volt egy jó választás tőlem - az én verzióm egy szó, az övék két teljes sor volt, és jégkása volt kb.:D)
mellé kínáltak kétféle bort: Pinot Noirt és Cabernet Saugvinont - testes, savas, márványos száraznál is szárazabbak voltak (viszont semmiféle kén származékot nem véltem benne felfedezni) - én nem ilyet választottam volna, de jó volt ez is:) (csak azért, mert nem mindenkinek passzolt a kajájához, pl. lazachoz biztos, hogy nem adtam volna vöröset, illetve a desszertek egyikéhez sem illett)(de enivéj, cool volt az este nagyon!!)

Én gyorsan le is feküdtem aludni, hogy ilyen jó élményekkel térjek nyugovóra.


No comments:

Post a Comment