Saturday, September 10, 2011

09.09. - ID

Reggel háromnegyed kilenckor túl voltam a sikeres skype tárgyalásomon (nem kell nagy dologra gondolni, csak szeretek mindent komolynak leírni:)(de az is lehet, hogy nem:). Izgalmas és challenging volt. Utána indultunk volna az egyetemre, aztán meg egy üzleti ebédre. Az ebéd elmaradt. Így bementünk még Évivel meg Ildivel ügyeket intézni, aztán meg indultunk Waterburybe, ID-t csináltatni. Ott persze közölték velünk, hogy az igazolás, amit az SSN office kiállított nem elég, csak a kártyát tudják elfogadni és leellenőrizni! Ezen mindannyian kiakadtunk! Amerikában a nagy ügyintéző adatbázisok nincsenek összekapcsolva, nem tudnak egymás policyjáról és nem is akarnak tudni róla! Hát ez szomorú!
Évivel elmentünk megcsináltatni az emission testjét a kocsijára, majd elmentünk autót nézni.
Vezettem egy gyönyörű Buickot, lealkudtam az ár egy harmadát, majd ott hagytam a kereskedőt, mert nem tetszettek a kocsi zörejei, pedig nem vagyok egy nagy autonepper:)
Egy finom dinerben ettünk jóféle hamburgert, majd hazatértünk.
Andrással aztán még elmentünk további autókat nézegetni. A Hondák, Toyoták, Subaruk és Nissanok a célpontok, de sokminden zárva volt már, így mára maradtak a tesztvezetések.
Jó, hogy jött András, nem csak azért, mert neki volt autója és mi így el tudtunk jutni autót nézni, hanem ő már több autót látott nálam, és jobban tudja miket kell kérdezni! Egy Honda CR-V megtetszett. Meg egy Honda Accord is. Este még vettünk sört, és söröztünk egy jót!
Nagyon finomak a Samuel Adams sörök, most Octoberfestes válogatást iszogattunk! A legjobb a Pumpkin sör volt!

No comments:

Post a Comment