Sunday, September 4, 2011

09.03 - Atlanti-ócean



Tegnap beültünk a kocsiba 11:30-kor és elindultunk Rhode Islandbe. Mentünk az óceán partra fürdeni!
Évi vezetett 81 Exit mellett mentünk el, amíg el nem értük Westerly kijáratot, ott lekanyarodtunk és mentünk Misquamicut felé, ahol a State Beach is volt. Kb. mindenki CT államból ide tartott, dugó volt a 95-ös autópályán, de mondták

a lányok, hogy dél felé még rosszabb a helyzet, még a normál hétköznapokon is, nemhogy hosszú hétvégén jó időben. Néha olyan volt, mint ha a Hegyalján ültem volna a Mészáros utca felé haladva a Balatonra tartva.
CT állam sem a szegényeiről híres, de Rhode Islandet kifejezetten a gazdagok lakják. Az óceán parton végig jacht kikötők vannak, chopperekkel rohangálnak az emberek, hatalmas vadiúj SUV-t látsz mindenfelé, nameg kabriókat. És onnan tudod, hogy Rhode Islandben vagy, hogy minden házat szabadon rakott kőkerítés választ el:


Lassan megérkeztünk, találtunk parkolót. Egész napra 8$ volt. A szezonban ez 30$ is volt. Onnan tudtuk, hogy a parton vagyunk, hogy szörfboltok és félmeztelen emberek, sea-food büfék voltak mindenfelé.
Összepakoltunk és magabiztosan ballagtunk le a partra.
Hát nem volt semmi, mikor először megláttam az óceánt! That is freaking great!
Egy az egyben úgy nézett ki, mint a Baywatchban. Végeláthatatlan óceán mindenütt, hullámok, tengeri fű, homokos part, napernyők, boldog emberek! Átöltöztünk és rohantunk is a vízbe! Eléggé sok tengeri moszatot és törmeléket hozott ki Irene, de attól még az élmény fantasztikus volt! Eddig csak egyszer voltam a tengernél Horvátországban, de az ehhez képest semmi! A víz nagyon jó volt, sütött a nap! Hatalmas hullámok voltak! Jó volt rajtuk ugrálni!
Aztán elmentünk bedobni egy sört a parti parti-helyre. Narrangensett sör

t ittunk (helyi sör, 20 miles from Misquamicut), 4$, de kit érdekelt mennyibe került! (Boltban eddig még nem vettem sört, mert drágálltam 1$-ért.:))

Aztán a csajok elmentek táncolni a helyi DJ zenéjére. Először csak ketten voltak, a mi lányaink! (Mindenki róluk beszélt, hogy nézd már, táncolnak!) Én hamar meguntam nézni a dolgot, és visszamentem a vízbe. Egy óra múlva, mire visszanéztem már tele volt a parkett...:D
Majd elfutottam a State Beach végéig és vissza. Közben találtam egy tökjó napszemüveget, elém sodorták a hullámok, ettől még jobban megtetszett az óceán. Mire visszafutottam a lányok is kibulizták magukat. Összepakoltunk. A parton jött egy fémdetektoros pali és ronggyá találta magát az elhagyott pénzekkel, fülbevalókkal, karkötőkkel, órákkal. Lehet, hogy én is szerzek majd egy detektort!
Majd levezetésképpen beültünk a helyi sea-food büfébe. Labstert akartam enni, de az nagyon drága volt, így maradtam a Deck Hamburgernél. Finom volt, csak kevés.
Hazafelé bementünk Clintonnál a Premier Outlet városba, aztán olyan fél kilenc körül hazaértünk!
Eddigi legnagyszerűbb napom volt az államokban! I wanna go back!

No comments:

Post a Comment