Friday, September 23, 2011

09.22 - marketing

Mit kell tudni, hogy mi van nálam, ha csütörtök van? Marketing!!
Ja, még annyi, hogy szerdán reggel majdnem elpusztultam. Fél4-kor arra keltem, hogy szét akar szakadni a fejem és a bal szemem ki akar ugrani a helyéről és száradok ki. Nem volt poén! Fél5kor úgy döntöttem, egy fájdalomcsillapító után, hogy itt az idő kezdjük el a napot, mégse álmomban haljak már meg. Egész nap nem voltam egy 100as égő. Business ethics után le is feküdtem aludni, és vártam, hogy csütörtökre jól legyek. És jól lettem!!

Egész nap marketingeztem.
Órán jött a második pofáraesés. Egyébként mindenkinek. 102/57 pont, elég silány! Namondom, itt fordulok le a székről. Nem vagyok én ahhoz szokva, hogy ilyen szar vagyok. Mellettem Kathelint alig mertem megkérdezni, hogy neki hogy sikerült. 102/60. Ő egyébként a Target (WallMart versenytársa) HR igazgató. Dennis tőlem balra 102/54. Ő a Delliotnál adótanácsadó, és a Law Schoolban a Taxation Director. Akkor egy kicsit megnyugodtam. Az egész osztályból 4 embert kivéve, mindenki töröltette az eredményét és lemondtunk a két fél skippelési lehetőségről. Ezután minden esettanulmány 100%ban be fog számítani.
Tanács => sokat kell nagyon rövid idő alatt fejlődnöm:D

No comments:

Post a Comment