Wednesday, September 14, 2011

09.13 - no extra

Gyönyörű nap volt a tegnapi, igazából semmi nem történt. Dolgoztam meg tanultam. Készültem az esti case study órára. Ami ismét hulladék volt. Ez csúnya szó, de jobbat nem tudok rá mondani. Semmit nem javult a professzor. Kár, hogy ő is most tanítja először életében ezt az órát. Nekünk meg kár, hogy rajtunk gyakorolja. Kár, hogy pont két nemzetközi diákkal kerültem egy csapatba. Hát így ültünk egy körben, és nanán, hogy az első ülésrend a döntő. Ha ezt tudom... Így most egy művészettörténésszel vagyok egy csapatban, aki tud angolul, de az üzletről semmit nem tud, a másik pedig egy kínai lány, aki meg nem nagyon mer megszólalni, azt is nagyon halkan teszi. Ez az óra biztosan nem lesz a kedvencem. A Corvinuson a case study órát annak ellenére, hogy milyen esetlennek tűnt, nagyon jól tartották ehhez képest.
Beültem a könyvtárba dolgozni, mert ott nincs annyira hideg. Az ablakban meg megláttam Évit, meg a török srácot, hogy együtt esznek a padon, gondoltam leköszönök nekik. Jót beszélgettünk, majd beköszönt Ildi is, aztán mi mentünk International Orientationre, de mivel nem volt pizza, el is jöttünk onnan. Évivel leültünk a fűbe az egyetemi tó partján és átbeszéltük, hogy milyen jó ez a program és jó, hogy itt vagyunk!
Ezután jött az esti óra, amin csak jól felidegesítettem magam, de minek?! Óra után megkérdeztem a hapekot, hogy jól emlékszem-e hogy ő nyomul entrepreneurship témában az egyetemen. Mondta, hogy jól, de mégsem ő foglalkozik vele, hanem keressem meg ezt a tanárt. OK, a tegnapi napban ez a név érte a legtöbbet. Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle.
Hétvégén megyek jogsi tanfolyamra 2x4 óra! Elég lazán csinálják errefelé:D

No comments:

Post a Comment