Saturday, September 3, 2011

09.02 - Mosás


Ahogy felkeltem már jött is az email, hogy mehetek a könyveimért a postára. Ha reggel 10 előtt kapok emailt, akkor már mehetek délre átvenni a csomagot, ha utána, akkor csak délután kettőre lehet menni. Ildinek is megjöttek a könyvei, hamarabb rendelte, de mégis egyszerre kaptuk meg. A postán levelem is érkezett. Megkaptam a biztosítási szelvényt, amit mindig magamnál kell tartani, különben nem látnak el. Még jó, hogy ezt ma megtudtam Szaszától.
Beadtam a QCardomat és vártam, hogy kiadják a csomagot. Persze, az enyém elkeveredett. A csaj hívta a főnökét, aki jött és megmondta, hogy nincs csomagom menjek haza. Én meg mondtam, hogy ők küldtek emailt, nem megyek haza, mert az Amazontól megjöttek a tankönyveim. Hívta a főnökét, és már négyen keresték az én csomagomat, ami végül is meglett. Persze nem mondták, hogy bocs, igazad volt.
Már a buszmegállóban szétcincáltam a csomagot, a könyveim mellett a Blackberrym tokja is megérkezett. Hát az egy nagyon király kis telefontok. Olyan okos a BB, hogy ahogy beleteszem a tokjába lezárja a telefont, és ahogy kihúzom belőle, máris feloldja magát. Zseniális!
A tankönyveknek is örülök, mert már egy csomót kell tanulni hétvégén. De most hosszúhétvége van, mert hétfő Labor Day. Mint nálunk a május 1.
Délután felfedeztem a mosószobát. Hát fantasztikus a rendszer! A QCardommal működik mind a két gép. Egyik a mosógép, másik a szárítógép. Ipari nagy mosógépek, elronthatatlanok, automatikus kártyaleolvasóval összekötve, digitális kijelző, stb. És úgy mos, mint egy álom az a gép. Nade a szárítógépet semmi nem űbereli. 38 perc a mosás és 60 perc a szárítás. Kevesebb, mint két óra alatt tiszta, illatos, puha, gyűrődésmentes és száraz ruhákat csinálhat magának bárki. Mindez csak 2 x 1,5$!

Este mentünk vásárolni a lányokkal. Nekem semmit nem kellett vennem, mert még megvettem mindent szerdán. De azért menjünk, hátha látok érdekes dolgokat. A PriceRite nevű bevándorlókra specializált boltba mentünk vásárolni, ami attól különleges, hogy mindenféle világrészekről származó termékek kaphatók, mindenféle bevándorló országából. Két dologot meg kellett vennem. Egyik egy 99 centes kókusztej volt, kókuszdarabokkal. Azóta is a hűtőben van a fele, mert elég rosszul lettem tőle:D De, ha már megvettem, akkor megiszom! A másik kitűnő fogás 4 db fagyasztott amerikai pisztrángsügér 6$-t. Remélem ez jobb választás volt. Most a fagyóban várnak a sorsukra.
Utána megnéztük a The Island c. filmet, amit én most láttam volna harmadszorra, de ezen is sikerült elaludni. Valamint megkóstoltuk, én először, hogy milyen az amerikai import vodka.
Jó nap volt!

No comments:

Post a Comment