Tuesday, September 6, 2011

09.05 - Labor day

Kicsit utánanéztem annak, hogy itt mit is jelent a Labor Day. Az volt tegnap!
Ugyanazt az erőfeszítést ünneplik a dolgozóknak, mint otthon május 1-én (lehet, hogy a munka ünnepének is utána kellett volna olvasnom, mindegy:) Igazából ez a nyár szimbolikus vége. Mindenki felcuccolja a családot és leviszi a shore-ra, ha jó idő van. Ezt mi is megjártuk szombaton. Szeptember 5-én kezdődik az NFL, ami engem eddig egyáltalán nem érdekelt, de lehet, hogy itt muszáj leszek érdeklődni iránta, ha sociable akarok lenni. (Pontosan 5-ét követő csütörtökön kezdődik.)
Egyébként itt ilyenkor minden a hatalmas leárazásokról szól! András által én is belecsöppentem egy ilyenbe. Csak egy kenyeret akarta venni (eddig már egy jó pár esetben), de persze ez nem sikerült. Bementünk a Bontonba, ahol csak márkás cuccok vannak (otthon nem tudom mihez hasonlítani, mert nem jártam ott ilyen boltokba). 85-90%-os leértékelések voltak.
Hát gyorsan vettem is egy Perry Ellis Portfolio zakót 349,99-ről volt leértékelve 269,99-re és végül megvettem 26,99-ért. Vettem még egy Kenneth Roberts inget és nadrágot, plusz egy Columbia pólót (3,26$ volt). Az egész cucc tax-al együtt 55,26$-ba került.
Nem tudom még teljesen, hogyan csinálják ebben az országban, de még engem is rávesznek, hogy terv felett vásároljak, ez otthon csak nagyon ritkán fordult elő!
Persze a ShopRite-ban sem csak kenyeret vettem, hanem még grillcsirkét, almáspitét, banánt is. Mindezt nevetségesen alacsony áron. 1 lb banán 36 cent. Vicc!! Lassan át kell állnom más gyümölcsre, mert mióta itt vagyok minden nap legalább egy banánt betolok.
Aztán előtte is és utána is ment a tanulás, hát ezerrel még nem is, de ment. Megírtam az introduction emailemet Lisa-nak, az MBA directornak, aki egyben a businesscommnak is a tanára.
Elolvastam, hogyan kell case studyt feldolgozni. Nincsenek benne nagy ördöngösségek, de végre le van írva valahol, nem csak úgy gyere rá magadtól. Persze az mindig jobb, ha magától jön rá az ember dolgokra, de miután már több tucatnyi esetet feldolgoztam, nem is rossz, hogy elolvasom, hogy kell.:)
Este Blackberryztem, meg Ildi meghívott pudingozni, ahová én egy kis banánt vittem ajándékba, másom nem nagyon van:D Beállítottam a GPS-t rajta, még nem tökéletes a rendszer, de sínen leszek most már. Mindig rá kell jönnöm, hogy nem teljesen az én világom a hightech! Lehet, hogy visszaváltok a jó kis fapados Nokiámra, azzal csak smst lehetett küldeni, meg telefonálni. A BB-vel alig tudtam tegnap tárcsázni...:)
Ma megyek a campusra dolgozni, este case study óra!


No comments:

Post a Comment