Friday, September 16, 2011

09.14 - Whitney Bar and Grill

Reggel korán keltem megírtam a két levelet business comra. Órára épphogy beértünk, mert kicsit késett a shuttle. Milyen volt az óra?? Nem élveztem, elkapott az érzés, hogy nem tudok egy csomó szót. Át kellett írni egy szöveget egyszerűbbre. Honnan tudtam volna átírni, ha meg sem értettem azt. Mikor nagyon határozottan néztem rá, akkor nem szólított fel, csak amikor látta rajtam, hogy csak most ne szólítson fel:) Persze felszólított, kérdezte, hogy ezt hogy írnám át? Mondom, I do not know!:D Utána nem kérdezett, de volt egy jó hozzászólásom azért.
Óra után mentem vissza dolgozni, meg készülni az esti business ethicsre. Meg kellett írni az első esettanulmányomat rá.
Viszonylag egyszerű és rövid case volt. Arról szólt röviden, hogy egy hegymászó csapat 15,500 feet felett talál egy félmeztelen shadut (holy man), aki még életben van. Dilemma: leviszik a táborba és akkor nem tudnak felmenni a csúcsra, vagy felmennek? Felmentek. Te hogyan döntöttél volna? Elemzési eszközök: ethical frameworks/theories. Megírtam 3 oldalban. Jó lett, jót is beszélgettünk róla.
És aztán ahogy megbeszéltük találkoztunk az internationalekkel és mentünk a Whitney Bar and Grillbe egy sört meginni, kicsit beszélgetni (és én enni is!). Kellemes kis hely volt, remek lett a hangulat, jól éreztük magunkat! Első bulizás közeli élmény megvolt. Nekem egy személyes kihívással is meg kellett küzdenem, ami egy másfélkg-os Nachos BBQ chiken tál volt. Egy órán keresztül ettem, úgy hogy akiket megkínáltam, meg is kóstolták, hatalmas teljesítmény volt legyűrni a cuccot! De megcsináltam, a végén már izzadtam és zsibbadtak a rágóizmaim! Végre egy amerikai kaja! Ez volt a legnagyobb egyszemélyes kajájuk, amit ajánlani tudott a pincérnéni! I have done it! Yeah!! Képet majd rakok fel!
A többiek is örültek, mikor elpusztítottam a szörnyeteget. Ezzel véget is ért a buli, mindenkinek volt másnap tennivalója. Nekem is! Jött a marketing! Én nagyon jól éreztem magam a bulin! Otthon a finom barna Samuel Adams sörrel meg a másfélkg sajtos, csipős, grillezett csirketállal a hasamban egyből nyugovóra is tértem! És meglepődtem, de jól is aludtam!

No comments:

Post a Comment