Monday, August 29, 2011

08.28 - túléltük

Reggel kissé csalódottan és egyben megkönnyebbülve keltem fel. Maradt tető a fejünk felett!
Sőt, annyira vártuk Irenet, hogy a végére már csak egy Irene nevű tropical strom maradt nekünk..:( Kicsit még kitarthatott volna.
A határ a hurrikán és a tropical strom között 75 mph-nál van. Itt már csak 68 mph volt.
Volt áram, volt melegvíz, volt tető, megmaradt András autója is, sőt senkié nem sérült meg. Öcsém, ekkora vihar már Tarcalon is volt, sőttt!!
Mindenki összekapcsolódott a neten a három házból. Megtárgyaltuk az eseményeket. És kb. délre szinte túl is tettük magunkat Irenen.
Jobban foglalkoztatott, hogy elkészítettem életem első amerikai hagymás tojását reggelire, zöldpaprikával és italian style bread-del. Nagyon királyul sikerült. (Az itteni tojás legalább olyan kicsi, mint a Match-os, viszont sokkal világosabb a sárgája.)
Ebédre meg akartam sütni a csibefalatokat, de az egészből nem lett semmi, mert csörgött a telefon: Évi volt az! Sütött palacsintát! Jól elbeszélgettünk, ott volt az egyik amerikai barátjuk is, akitől megtudtam, hogy hogyan lehet CT államban horgászni. És baromi egyszerűen! Csak online kell regisztrálni és befizetni 28$-t és mehetsz. Nagyon finom volt a palacsinta!
Aztán elmentünk megnézni a hurrikán pusztítását. Hát a mi apartmankomplexumunknál szinte semmi nem volt, máshol törött fák, kidöntött kerítések, leszakadt gallyak, megáradt patak, minden mintegy hurrikán után, úgy nézett ki. Egy kicsit meg is nyugodtam, hogy csak volt azért vihar. Este 9-kor már egyébként csillagos volt az ég, nyoma nem volt semminek.
Remélem Ildi elküldi a képeket a marhanagy erőlködésemről. A megáradt patak partján, ahol belemásztam előzőnapokban a vízbe, volt egy hatalmas rönk. Kb. 2 mázsa. Csak belendítve bírtam megmozdítani. Milyen jó lenne, ha egy nagy rönköt sodorna lefelé a víz?? Ööö, nem jönnek rönkök a vízre?! Akkor tegyünk rá! És akkor Bence elkezdte egy órán tartó harcát a fával. Utoljára az egész napos hostel berendezés, ágypakolás után éreztem így magamat! Most egy óra alatt leamortizáltam magamat. Deee, sikerült!! Ildi csak arról maradt le, hogy elvitte a rönköt a víz. Mondom, csináltál képet?? Nem!! Miért nem?? Mert nem gondoltam, hogy valaha is belefogod rakni a vízbe!! Pff, naszép..:D
De utána nagyon jól éreztem magam, csak menni alig bírtam.:)
Este még megsütöttem a csirkefalatokat és jól bevacsoráztam.

No comments:

Post a Comment