Sunday, August 28, 2011

08.26 - péntek van










Nem sok mind
en történt. Kiderült, hogy lesz egy hurrikánunk a hétvégére. Nem nagy szám, errefelé úgyis mindennaposak az ilyenek. Phee
rrszee!! Egész nap ez jött a tévéből, utoljára 1
985-ben volt utoljára itt hurrikán. A tévé igazán meg tudja nyugatni a nézőket. Mindenki kifosztotta a boltokat vízből és kenyérből. Semmi nem maradt belőlük. Elfogytak a generátorok is. Mindenki készült ezerrel!

Mi annyira nem paráztunk rá. Mi tudn
ánk ellene tenni? Semmit.
Megrendeltem a tankönyveimet az Amazonról. Drágák a tankönyvek. Lehet vásárolni az egyetem könyvesboltjából => drága, lehet
bérelni féláron szintén onnan => lehető legrosszabb megoldás. Nem a tiéd a kö
nyv, kifizetted a pénzt és nem is kapod vissza.


Ehelyett megrendeltem az amazonról, és az a terv, hogy majd kisebb-nagyobb ve
szteségek mellett majd év végén túladok rajtuk.
Vettem egy Blackberry Torch smartphonet is, nem iphone, de nem is kell iphone. Ez egy tuti kis üzleti telefon, gpsszel. Már alig várom, hogy megjöjjön.

Megvettem az egészségügyi

biztosításomat is. Itt úgy működik a rendszer, hogy állíthatod a deductiblet (az
t jelenti, hogy mennyit fizetsz te a dokinak, amikor mész), van 0$, 50$, 100$. Én
100$ választottam, mert akkor az éves díj jóval olcsóbb. Bízzunk benne, hogy nem kell sokszor
dokihoz menni. A campuson van egyébként ingyenes doki. Ő megfázást és minden általános betegségre ír fel megoldást. Itt egyébként nem nagyon jár dokihoz senki. Inkább a vény nélkül kapható gyógyszerekből válogatnak a shopok polcairól. Komolyan.


Kell még autót venni. Most ez a legnagyobb problémám. Milyet? Hát olyat, ami kibír három évet alattam, minél kevesebb bajjal lehetőleg ne kelljen javíttatni egyből és 4000$-ból jöjjön ki.

Ha valaki tud nekem autót ajánlani, hogy milyen vegyek, akkor szívesen fogadnám a tanácsait.

Délután elmentünk Ildivel kirándulni a környéken. Még nem sikerült rájönnöm, hogyan lehet normálisan képet
beszúrnom, oda, ahová én szeretném, de lény
eg, hogy fent vannak. A nyírfa mögötti jobb oldali lakásban lakun
k. Majd csinálok a lakásról bentről is képeket.
A patak mellett mentünk végig, ami az egyetem mellett egy tóvá szélesedik, na ott fogok horgászni. Az előbb elment a netem, és azalatt fel is szereltem a botomat. (Úszót nem vettem, ezt már írtam, de a patakban találtam egyet és azt fel is szereltem.) Már kollégákat is láttam horgászni, és fogott is halat, de nagyon amatőren csinálta. Azt nem tudom, hogy hogyan fogok gilisztákat bányászni itt a lakónegyedben:D


Ez a patak most egy kicsit meg van áradva. A hurrikános bejegyzésben majd rakok róla videót.











No comments:

Post a Comment